joi, 24 aprilie 2014

Good Tea and Ripped Jeans





Bună, dragilor  !

Încep prin a vă spune că mi-am luat chestii drăguţe... Nu contează neapărat pentru ce, contează că­­-s drăguţe...Ca  de exemplu cutia asta de ceai de-o vedeţi mai sus, nu a contat că nu ştiam dacă acel ceai e bun sau nu sau dacă voi muri din cauza lui, a trebuit să-l iau, doar avea cutie cu floricele pe fundal turquoise pal, cum să ratez aşa ceva? În continuare a trebuit să gasesc şi o cească care să se asortezeminunatului ceai şi aşa am dat peste ceşcuţa asta, mică, draguţă, roz, cu floricele, perfectă!
        În altă ordine de idei, astăzi mi-am petrecut ziua la grădimiţă printre prichindei şi pot spune că deja mi-am făcut vreo 10 prieteni noi. Am ales o ţinută foarte foarte simplă, comodă,lejeră, de fugit după prunci la grădi, aşa cum ar numi-o o prietenă însă ieri mi-am scos din nou blugii găuriţi la aer aşa cum se va vedea în fotografiile următoare...






De data aceasta am ales să combin blugii cu un pulover subţire, asimetric, o pereche de ghete perforate, cu ţinte, o geantă maro coniac  de care sunt îndrăgostită în acest moment. Ca accesorii am ales o pereche de ochelari de soare cat eye şi o eşarfă cu print de dalmaţian ce are la colţuri câte un ursuleţ auriu.





























Weekendul şi implicit sărbătorile de Paşte mi le-am petrecut acasă, alături de părinţi şi de prietenul bărbos (cel mustăcios fiind Tzumy,pisicul meu)  ...:))))


  
Kisses !!!

Follow me on Facebook !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu